sobota, 15 kwietnia 2017

Od Wariory CD. Picalla

Od kilku miesięcy wędrowałam przez lasy, góry i łąki poszukując watahy do której mogła by należeć. Aż pewnego dnia usłyszała ciche wycie z oddali, natychmiast tam pobiegłam ile sił w łapach. Nagle ujrzałam wilka który od razu mi się spodobał, podeszłam niepewnie i na pół cichym głosem zapytałam jak się nazywa odpowiedział Picoolo, i zapytał mnie o to samo i odpowiedziałam Warriora. Następnie już pewniej zapytałam do jakiej watahy należy on odparła mam własną watahe a nazywa się ona Wataha Magicznego Źródła. 
-Czy mogę dołączyć do watahy 
-Oczywiście że tak! 
-Wspaniale ! 
Zaraz poszłam i oczekiwałam z niecierpliwością na odpowiedź, i dostałam niedługo po tym odpowiedzi którą brzmiała tak! Byłam bardzo szczęśliwa, doskonale się czuję w watasze wszyscy są mili i zostałam serdecznie przywitana. 
< Picallo? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz